Allround Nagel & Dreadsalon

voor perfectie & hygiëne



Huisregels NailCity and Dreads 

  • NailCity and Dreads plaatst GEEN kunstnagels bij een leeftijd onder de 16 jaar!
  • Bij het maken van een afspraak geeft de klant aan op de hoogte te zijn van de huisregels en/of algemene voorwaarden en hiermee akkoord te gaan. 
  • Afspraken dienen uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak geannuleerd te worden, dit kan telefonisch of per whatsapp gedaan worden. Bij het NIET TIJDIG of NIET annuleren van de afspraak wordt er 50% van de behandeling in rekening gebracht. (Bij een bedrag lager dan € 20,- wordt het gehele bedrag in rekening gebracht).
  • Wees op tijd! Indien men 10 minuten te laat is heeft NailCity and Dreads het recht de afspraak te laten vervallen om verdere uitloop ter voorkomen. Ter compensatie van de gereserveerde tijd zal 50% van de behandeling in rekening worden gebracht, bij een bedrag lager dan € 20,- wordt het gehele bedrag in rekening gebracht.




"Protocol voor Nagelstyliste". 


 

  • Ik vraag mijn klanten om thuis te blijven als je griepverschijnselen hebt en/of verkouden bent. Dit voor mijn veiligheid en die van mijn klanten/gezin. Kom je toch met deze verschijnselen op de afspraak, dan zal ik je wegsturen en de behandeling in rekening brengen.
  • Ik vraag mijn klanten om thuis te blijven indien zij bij personen in de buurt zijn geweest die griepverschijnselen, verkouden en/of corona hebben gehad. Dit voor mijn veiligheid en die van mijn klanten/gezin.
  • Kom alléén naar de afspraak!  Laat familie en/of kennissen thuis (dit geldt ook voor kinderen). Kom je toch met meerdere personen op de afspraak, dan zal ik je wegsturen en de behandeling in rekening brengen.
  • Bij binnenkomst dient de klant een mondkapje te dragen. 
  • Bij binnenkomst dient de klant zijn/haar handen te wassen en af te drogen met een wegwerp papieren handdoek. Hierna dienen de handen gedesinfecteerd te worden met alcohol-gel.
  • Ik werk met een plexiglas spatscherm op de tafel, handschoenen aan, mondkapje en een bril op. 
  • Ik werk bij iedere klant met een hygiënevijl, na de behandeling wordt deze weggegooid.
  • Instrumenten, freesbitjes, werktafel en werkmaterialen worden na elke behandeling schoongemaakt en gedesinfecteerd. Dit geldt ook voor de behandelstoel, deurklinken, leuningen, colorpops, etc. ook deze worden gedesinfecteerd.
  • Aan het eind v.d. dag ondergaat de gehele salon een grondige reiniging - safety first!!
  • Afrekenen gebeurt het liefste per betaalverzoek, deze dient direct in de salon voldaan te worden! Contact afrekenen mag ook indien gewenst.


 Ik verwacht dan ook dat iedereen zich aan de maatregelen houdt, uiteraard zal de salon sluiten als ik zelf ziek wordt. 

Bedankt voor je begrip!